Szerző: gvm206 | 2011. június 15. szerda

253. nap (június 15.) – Meghívás

No, hát azért erre sem számítottam. Reggel, miután beértem a munkahelyemre, a leveleimet böngésztem, és találtam egy érdekes programmeghívót, az eseményre jövő kedden kerül sor a Kisfaludy Károly Megyei Könyvtárban. Egy wikipédia-témájú projektrendezvény lesz, a Wikimédia Magyarország Egyesület képviselői, továbbá a KKMK osztályvezetője (Mennyeiné, remélem a hölgy is van olyan szimpatikus, mint a neve) fog előadást tartani az általuk fejlesztett Kisalföld-Wikiről. A Kisalföldi Tudástár ad neki helyet, és a megyéhez kapcsolódó információkat tartalmaz, jelen pillanatban huszonegy szócikket és tizenkét személyről szóló irományokat tartalmaz. A szoftvert pályázati pénzből vásárolták, és közösen tartják fenn a csornai könyvtárral. De hogy milyen szoftver – egyáltalán hogy miért kell ilyet vásárolni -, azt az előadásból fogom megtudni.

No de mivel jövő kedd és délelőtt, nem is nagyon gondoltam rá, hogy el tudok menni, egészen addig, ameddig Nagyfőnök – legnagyobb meglepetésemre – meg nem hívott a rendezvényre. Itt is nagyon köszönöm, és természetesen élek vele! 🙂

Este picit gépszereltem, mert a filmeket nagyon akadozva játszotta le a BSPlayer teljes képernyőn. Elsőre eltaláltam, hogy mi lehet a probléma, úgyhogy hihetetlenül el voltam szállva magamtól, és megjutalmaztam magam egy sörrel 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

