Szerző: gvm206 | 2011. június 29. szerda

263. nap (június 29.) – Egy mokkáskanálnyi csalódás

Még a múlt héten, már nem is tudom, melyik napon információt kaptunk, hogy a bontásra ítélt egykori könyvtárépületek egyikében találtak egy szekrénnyi (már megint ez a szó! :D) szakdolgozatot, amit azon melegében át is kocsiztunk a raktárba – ehhez szerencsére elég volt egy forduló, a gazdasági tanszékről hetekig hozogattuk egy kollégámmal. Az épületekről a könyvtár blogjában már írtam, most meg azon gondolkodom, hogy vajon mikor lesz rá elég energiám, hogy a telefonommal készített fotókat is hozzáapplikáljam?

Életem párja hihetetlen rajongással fordul a mesefilmek felé, aminek bizonyos fokig örülök is, mert így régi vágyaimat teljesíthetem be, amikor pl. olyan filmek kerülnek terítékre, mint a Madagaszkár, vagy a Madagaszkár 2. (Vagy éppen az Egy bogár élete). Ennek a Madagaszkárnak most utánanéztem: van egy MadagaszKarácsony című félórás, és egy Madagaszkár pingvinjei: Karácsonyi küldetés című, 12 perces opus is, továbbá egy animációs sorozat, melynek szintén a pingvinek a főszereplői (megjegyzem, abszolút megérdemlik, hatalmas figurák! 😀 😀 És azt is hadd szabadjon megjegyeznem, hogy a Madagaszkár 2 jobban tetszett, mint az első rész :P)

Madagaszkár 2 után (ez volt tegnap) visszazökkentem a munkába ezen a borús szerdai napon, és reggel láttam, hogy megújult a Magyar Országos Közös Katalógus. Kicsit hiányolom a Corvinás kezelőfelületet, amit már olyan jól ismertem és megszoktam – talán egyre nyilvánvalóbban kiütközik a konzervativizmusom. Furcsa még, és ahogy Polcológia is említette a blogjában, néhány funkció még nem elérhető, vagy kifelejtették a fejlesztésből, pedig korábban ígérték. Mindenesetre reggel néhány dolgot kipróbáltam benne: hogy pozitívat is mondjak, nagyon tetszik, hogy gépelés közben – akárcsak a Google-ban – megjelennek a lehetséges keresőkifejezések. Kerestem Ottovayra – noná – meg néhány blogos könyvre.


Ezt a számot nem tudom megunni; amióta tudom, hogy hamarosan itt az új album (állítólag szeptember 16-án), folyton Opethet hallgatok 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Kategóriák

